GIVENCHY UBER GENTLEMEN 03 septembrie 2016 FIECARE GENTLEMEN AR TREBUI SĂ TRĂIASCĂ O EXPERIENȚĂ ABSOLUTĂ. Am vrut ca fiecare domn din București să cunoască adevăratul spirit Gentlemen Only. O experiență absolută care să îi transforme în Gentlemen Only Absolute: mereu elegant, niciodată incomod. Mereu îndrăzneț, niciodată inoportun. Infinit de galant, niciodată servil. Stăpânit de o pasiune absolută, niciodată fanatic. Noi le-am oferit o cursă exclusivă UberGentlemen pentru a descoperi cum se simte un gentlemen în adevăratul sens al cuvântului. GIVENCHY UBER GENTLEMEN 03 septembrie 2016 FIECARE GENTLEMEN AR TREBUI SĂ TRĂIASCĂ O EXPERIENȚĂ ABSOLUTĂ. Am vrut ca fiecare domn din București să cunoască adevăratul spirit Gentlemen Only. O experiență absolută care să îi transforme în Gentlemen Only Absolute: mereu elegant, niciodată incomod. Mereu îndrăzneț, niciodată inoportun. Infinit de galant, niciodată servil. Stăpânit de o pasiune absolută, niciodată fanatic. Noi le-am oferit o cursă exclusivă UberGentlemen pentru a descoperi cum se simte un gentlemen în adevăratul sens al cuvântului.
Kenzo Flower – AIR BALLON 29 iunie 2015 KENZO BLOSSOMED THE SKY! A special event was organised to promote Kenzo’s best seller fragrance, Flower by Kenzo. An outstanding setup, hundreds of poppies, Kenzo air balloon and nice music were the ingredients for one of the most memorable events organized in the city. The most expected happening of the event: hundreds of balloons were released from the air balloon. Each balloon released contained a special surprise inside: fragrance samples, miniatures, the biggest prize: a trip to Paris.
Givenchy Fragrance Masters 29 septembrie 2013 Givenchy organized in partnership with Sephora, a knowledge contest where the best beauty advisers had to compete for the big price: a Peugeout car. Niran was the only distributor offering a car as a prize for a beauty adviser’s good performance. The phases of the contest included knowledge and creativity but sales techniques. Givenchy Fragrance Masters 29 septembrie 2013 Givenchy organized in partnership with Sephora, a knowledge contest where the best beauty advisers had to compete for the big price: a Peugeout car. Niran was the only distributor offering a car as a prize for a beauty adviser’s good performance. The phases of the contest included knowledge and creativity but sales techniques.